8 نکته خلاق که می‌توانید به پشت کارت ویزیت خود اضافه کنید

در 2 اکتبر, 2023 ایجاد شدکارت ویزیت الکترونیک • 110 بازدید

همانند تابلویی در یک جاده شلوغ، پشت کارت ویزیت شما یک ملک ارزشمند است که نباید از آن غافل شوید.

سال 2022 است و ما وارد دوره‌ای جدید برای بازاریابی کسب و کار شده‌ایم. این شامل تجدید نظر در کارت ویزیت ساده است و ایجاد یک پروفایل دیجیتال قوی برای هماهنگی می‌شود.

بیایید اول به پشت کارت خود بپردازیم؛ جایی که شاید قبلاً خالی گذاشته شده باشد یا هنوز از آن استفاده کامل نکرده‌اید. همانند تابلویی در یک جاده شلوغ، پشت کارت ویزیت شما یک ملک ارزشمند است که نباید از آن غافل شوید.

فراموش کنید که به مبانی برگردیم - وقت آن رسیده است که در پشت، خلاق باشیم.

1. اولین انطباقات مهم هستند.

شما یک فرصت (یک فرصت) برای تأثیرگذاری بر شخصی که کارت خود را به او می‌دهید دارید. اجازه ندهید آن را از دست بدهید.

باید از پشت کارت ویزیت تجارتی خود به خوبی استفاده کنید تا خودتان و آنچه که شما در حال فروش هستید را تبلیغ کنید بدون اینکه بسیار شلوغ به نظر برسد. فکر کنید: یک شعار قوی با یک طراحی منحصر به فرد و یک CTA جذاب که مردم را به وبسایت شما هدایت می‌کند. هر چیزی که در آنجا وجود دارد باید هدفمند باشد، به جای اینکه برای نمایش خود به کار برده شود. این را به پرندگان بسپارید.

2. تن صدای خود را برقرار کنید.

به سادگی ولی به سبک خودتان. بهترین نوشته خلاقانه کوتاه و قوی است و به مردم بینش روشنی درباره آنچه شما در حال فروش هستید می‌دهد. همچنین می‌تواند سرگرم‌کننده، بامزه و غیرمنتظره باشد - اما شما می‌خواهید مطمئن شوید که ارزشهای کسب و کار شما را به اشتراک بگذارد.

به عنوان مثال، اگر شما یک صنعتگر هستید، متن هوشمند می‌تواند برای برجسته کردن به موقعیت شما در پاسخ به تماس‌های خانه استفاده شود. چیزی به سادگی مانند "من فوری آنجا خواهم بود" می‌تواند به مشتریان بالقوه درباره نحوه عملکرد شما کمک کند. در کل، شما نیازی به یک شاعر برای نوشتن یک شعار خلاق ندارید - فقط باید بیانیه ماموریت خود را بیان کنید.

3. آن را جذاب کنید، اما اغراق نکنید.

یک مطالعه انجام شده توسط Adobe در سال 2018 نشان داد که 95٪ از برندهای برتر جهان فقط از یک یا دو رنگ در طرح‌های بازاریابی خود استفاده می‌کنند. چرا؟ زیرا ثبات کلیدی است، و یک پالت رنگ آشفته یک پیکاسو است، نه یک کارت ویزیت.

ایده خوبی است که رنگ را به پشت کارت خود معرفی کنید و در عین حال کمی از فضای سفید را نیز رها کنید. این کمک می‌کند تا خواننده را به اطلاعات یا تصاویر مهمتر بکشاند.

4. کمی ارزش بیشتر اضافه کنید.

گاهی اوقات مردم به یک پاداش یا انگیزه کوچک برای نگهداشتن کارت شما و به یادآوری آن در آینده نیاز دارند. امتحان کنید تا یک کد تخفیف (مانند 10٪ تخفیف برای سفارش اول آن‌ها) را به پشت کارت اضافه کنید تا ترافیک و فروش وبسایت را تشویق کنید. یا چرا به آن‌ها یک هدیه رایگان برای خرید دهمشان ندهید؟ این یک قیمت کوچک برای بازده بزرگ است.

5. کد QR برای برنده شدن.

اصلاً شگفت انگیز نیست که کدهای QR بین صاحبان کسب و کار محبوب شده‌اند - حتی مادرهای ما هم از آنها استفاده می‌کنند. اگر ویدیوی معرفی یا یک راهنمای تصویری دارید که به توضیح محصول شما کمک می‌کند، کد QR ابزار موثری است که می‌توانید برای ارائه اطلاعات بیشتر به مشتریان بالقوه استفاده کنید.

و بهترین مکان برای نمایش آن، پشت کارت ویزیت کسب و کار شماست. یک تصویر ممکن است هزاران کلمه بگوید، اما یک کد QR که به ویدیوی برند شما پیوند داده می‌شود، می‌تواند محصول شما را با استفاده از دوربین آیفون به فروش برساند.

6. شبکه های اجتماعی خود را به جای آن بچسبانید.

برای برخی از افراد، رسانه های اجتماعی بخشی حیاتی از استراتژی بازاریابی کسب و کار آنهاست. این مسئله شگفت آور نیست، زیرا تنها اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه دارد. برای هر پلتفرمی که در آن حضور دارید یا همه آنها، هدایت مردم به حساب های اجتماعی شما تصویر کاملتری از شخصیت شما، کاری که انجام می‌دهید و چرا آنها باید به شما مراجعه کنند، به آنها می‌دهد.

7. موقعیت، موقعیت، موقعیت.

نقشه چیزی است که هم ظاهرش جذاب است و هم کاربردی. افزودن یک نقشه به پشت کارت کسب و کار شما می‌تواند ابزاری عالی برای کسب و کارهای محلی باشد، زیرا به مردم در پیدا کردن شما کمک می‌کند و آنها را به سراغ شما می‌کشاند.

یا می‌توانید از کارت ویزیت دیجیتال OOVO خود استفاده کنید تا آدرس کسب و کار خود را مستقیماً به تلفن آنها ارسال کنید. تنها یک لمس سریع لازم است.

8. معرفی شواهد و مدارک معتبر.

حتی در این عصر دیجیتال، تبیلغات دهان به دهان همچنان به عنوان یک استراتژی موثر برای بازاریابی کسب و کار شما قابل قبول است. بنابراین، اگر در پشت کارت خود فضای خالی دارید، در نظر بگیرید که یک یا دو نقد و بررسی مثبت مشتریان را به نمایش بگذارید. این راه عالی برای ایجاد اعتماد و جلب علاقه مردم به محصول یا خدمات شماست.

آیا به ایده‌های بیشتری نیاز دارید؟ از طریق دایرکتوری، صفحات طراحی شده شرکت‌های دیگر با OOVO را ببینید.

در عرض چند دقیقه کارت ویزیت دیجیتال، رزومه و مینی‌وب‌سایت خود را رایگان بسازید