گزارش امکانات جدید اوو در آبان ۱۴۰۲

در 29 نوامبر, 2023 ایجاد شدگزارش • 261 بازدید

از ویژگی جدید لینک‌اپ برای لینک‌های کوتاه تا پیاده سازی مدل تصویر هوش مصنوعی DALL-E v3

اُوو در آبان، امکانات جدیدی منتشر کرد که در  ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید. جالب‌ توجه‌ترین ویژگی منتشر شده در این ماه، اضافه شدن مدل جدید تولید تصویر هوش مصنوعی DALL-E v3 بود که با استقبال بالایی مواجه شد. ویژگی تازه‌نفس بعدی لینک‌اپ نام دارد که قرار است کمک‌دست شما برای رساندن مستقیم مشتریان به شبکه‌های اجتماعی و کانال‌هایتان شود.

 

مشاهده همه گزارش تغییرات 👈

 

مدل DALL-E v3 تصویر هوش مصنوعی

مدل DALL-E v3 تصویر هوش مصنوعی یک مدل جدید از شرکت OpenAI است که قادر به تولید تصاویر خلاقانه و با کیفیت از متن واضح و گویا است. این مدل بر اساس معماری GPT-3 ساخته شده است و از یک شبکه عصبی پیچشی برای تبدیل متن به تصویر استفاده می‌کند. مدل DALL-E v3 تصویر هوش مصنوعی می‌تواند تصاویر پیچیده و غیرمنتظره را با جزئیات زیاد ایجاد کند. برای مثال، این مدل می‌تواند تصویر یک خرس در لباس آخر هفته را با توجه به این عبارت تولید کند: "خرسی که لباس آخر هفته پوشیده است". این مدل همچنین قابلیت ترکیب عناصر مختلف را دارد و می‌تواند تصاویر جالب و خنده‌دار را با تغییر چند کلمه در متن اولیه بسازد. برای نمونه، با تغییر کلمه "خرس" به "پنگوئن"، مدل DALL-E v3 تصویر هوش مصنوعی می‌تواند تصویر یک پنگوئن در لباس آخر هفته را نشان دهد. این مدل یک نمونه از قدرت هوش مصنوعی در حوزه‌ی تولید تصویر است و می‌تواند برای کاربردهای مختلف مانند طراحی گرافیک، آموزش، سرگرمی و خلاقیت استفاده شود.

هم‌اکنون می‌توانید از این مدل عالی، در تولید تصاویر با هوش مصنوعی اُوو به تولید تصاویر شگفت انگیز خود بپردازید.  

خرسی که لباس آخر هفته پوشیده است. تولید شده با هوش مصنوعی DALL-E v3

لینک‌اپ

ویژگی جدید لینک‌اپ برای لینک‌های کوتاه می‌تواند به طور خودکار برنامه‌های خاصی را شناسایی کرده و آنها را از طریق تلفن همراه به صورت مستقیم باز کند و نیاز به باز شدن لینک ابتدا توسط مرورگر حذف می‌شود. این برنامه ها اکنون به طور خودکار مرتبط می‌شوند:
YouTube، Instagram، Snapchat، Telegram، Whatsapp، Fb Messenger، Spotify، LinkedIn، Pinterest، Netflix، Twitch، Google Sheets، Google Maps، Airbnb for App

 جاسازی پست‌های Threads، اسنپ چت و تلگرام

بالاخره امکان جاسازی پست‌های تلگرام که درخواست زیادی داشت فراهم شد و می‌توانید پست کانالها را مستقیم در اوولینک خود نمایش دهید.  می‌توانید پست‌های Threads، اسنپ چت را هم از این به بعد به اوولینک خود اضافه نمایید.

پشتیبانی بلوک شبکه تصاویر از 2 و 3 ستون

شبکه تصاویر قبلا از دو ستون پشتیبانی می‌کرد که با بروزرسانی جدید تا 3 ستون می‌توانید تنظیم نمایید و تصاویر خود را با لینک مستقل در هر تصویر به اشتراک بگذارید.