نکات برتر شبکه‌سازی و داشتن ارتباط موثر

در 2 اکتبر, 2023 ایجاد شدکارت ویزیت الکترونیک • 54 بازدید

در این مطلب نکات برتر شبکه‌سازی را برای شما گردآوری کرده‌ایم.

افزایش جلسات حضوری فرصت بهتری برای برقراری ارتباط یا به طور ساده‌تر بیشتر درگیر شدن با محتواهایی که در LinkedIn برای شما مناسب است، روش‌های بسیار خوبی هستند تا شما بتوانید شبکه‌سازی خود را به گونه‌ای ارتقا دهید که کسب و کار خود را به طور پیوسته رشد دهید.

با ما همراه شوید تا ببینید که تیم ما در اُوو چه توصیه‌هایی دارد!

1. با محتوا درگیر شوید: در محتوای الهام‌بخشی که مرتبط و الهام‌بخش به نظر می‌رسد، نظر بدهید و افرادی را که با آنها ارتباط برقرار کرده‌اید تگ کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا دسترسی خود را گسترش دهید و احتمالاً با حرفه‌ای‌های دیگر در زمینه خود گفتگوهایی را آغاز کنید. ارسال پیام یا نظر به دیگران به خاطر رساندن تبریک‌های آنها نیز روشی عالی برای حفظ شبکه خود و شناخته شدن در بین افراد دیگر در این پلتفرم است.

2. به دنبال فرصت‌های جلسات حضوری باشید: با توجه به اینکه بسیاری از متخصصان حداقل بخشی از هفته به دفتر باز می گردند، فرصتی دوباره برای بازگشت به برخی از جلسات حضوری وجود دارد که به هر حال معمولاً نرخ های نزدیکی داشته اند. (و همچنین فرصتی عالی برای نمایش کارت OOVO شما است)!

3. مزایای بازگشت: روابط قوی دو طرفه هستند. با ارائه ارزش به افراد در شبکه خود و پاسخگویی به لطفی که به شما ارائه می‌دهند، می‌توانید روابط مؤثرتری بر اساس ارتباط و تقدیر معتبر برقرار کنید.

4. پیگیری: پیگیری‌ها بسیار حیاتی هستند، به ویژه پس از رویدادهای حضوری که در آنها با بسیاری از افراد همزمان ملاقات می‌کنید. چرا که برقراری رابطه با مشتریان شما بسیار مهم است، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که چگونه این کار را انجام می‌دهید، با آنها به طور منظم صحبت کرده و از وضعیت آنها بازدید می‌کنید. خوشبختانه برای شما، کارت ویزیت دیجیتال OOVO تبادل تماس دو طرفه را ارائه می‌دهد، که پیگیری‌های شما را آسان‌تر از همیشه می‌کند.


مطمئن شوید همیشه کارت ویزیت الکتروینک OOVO خود را همراه داشته باشید! با تبادل تماس ساده و دو طرفه، گرفتن ارتباطات عالی و حفظ آنها هرگز به این سادگی نبوده است.

به همین سادگی، بهترین نکات شبکه‌سازی ما برای سال مالی را داشتید. نظر خود را در شبکه‌های اجتماعی ما با ما در میان بگذارید یا آن را با دوستی که عاشق یک رویداد شبکه‌ای خوب است به اشتراک بگذارید.

در عرض چند دقیقه کارت ویزیت دیجیتال، رزومه و مینی‌وب‌سایت خود را رایگان بسازید